fitness routine spring 2014 update

21. dubna 2014 v 16:24 | P. |  Cvičení
Ahoj! V první řadě se chci moc omluvit za neaktivitu, je to poměrně takové blogerské klišé, ale nebudu se vymlouvat na čas, šlo spíš o chuť psát a nápady, kdybych se měla přemlouvat, nenapíšu určitě nic dobrého, a takové články já na svém blogu nechci, takže to by bylo tak úvodem :)
Každopádně dnešní článek bude updatem na fitness rutinu (pro lepší porozumění si ji prosím přečtěte :D), kterou jsem psala před dvěma měsíci, bylo taky jiné roční období, tím jsem měla jiné možnosti, stravovací návyky a podobně, takže proto jsem se rozhodla napsat update:



1. Posilování zad
Stále trvá a mám pocit, že dlouho trvat bude, protože ty problémy asi jen tak nezmizí, ale snažím se, aby se aspoň nezhoršily, zapojila jsem i jóga cvičení na záda, která mi vážně pomáhají a hlavně mě baví a o to tu jde především.7


2. Aplikace do mobilu
Jelikož se trochu změnily moje preference, tak aplikaci 7 minute workout nechávám odležet na nějaký čas a dávám přednost ADEO stepperu, pohyb venku je super a tahle aplikace taky, v článku what's on my phone jsem zapomněla zmínit, že aplikace vám po čase, co spálíte určitý počet kalorií, dá vědět, nebo vám dá vědět když jdete moc pomalu, moc rychle, prostě takový běhací a chodící parťák :D

3. YT
Well, tady se změnilo hodně a Victorias secret jsem si nezacvičila od té doby ani jednou, radši si teďka pustím jedno ze série cardio videí, je to živý, krátký a mnohem víc mě to baví.


Asi jendou týdně si zacvičím i tohle delší 37 minutové, nebudu říkat, že pak neumírám a nehledám plíce, ale časem se to zlepšuje.


4. Dobrá hudba
Sestavila jsem si playlist na spotify, kde je všechno, co já mám ráda a v cvičení mě to podpoří, později vám sem dodám odkaz, pokud někdo máte spotify, určitě mi napište váš link dolů do komentářů! :)

5. Běhání
O běhání už sjem se zmiňovala, ale chtěla jsem mu věnovat samostatný odstavec. Té sentimentální stránce, že mi odplavuje z hlavy věškeré myšlenky a ve chvíli, kdy jsou ty myšlenky špatné, je to vážně užitečné, se dneska věnovat nechci, ale dodala bych, že se po chvíli běhání, kdy se zahřeju, protahuju, je to důležité, bude se vám to zdát jako zbytečnost, ale je, protahuju se i po běhání. Taky si hdolám zlepšit vybavení, boty na běhání sice mám, ale neukázala bych vám je, protože jsou v takovém dost zajímavém stavu, ale jsou od nike a tahle značka mi vyhovuje tak, že až si budu kupovat další boty na sport, tak to budou najky. :D


6. Kolo
Sezónní záležitost, kolo mě bavilo vždycky a vždycky když je pěkně, tak si na pár kilometrů vyrazím.

7. Pravidelnost
Která u mě pořád nijak nehraje roli, nedokážu říct, do jaké míry je to špatně :D každopádně běhat se snažím každý den, pokud teda nemám něco důležitého do školy, protože mě to baví, nemám nikde cíl, tím se nedokážu zklamat, což je fajn. Záda posiluju parkrát do týdne, cardio cvičím každý den po škole, těch pár minut nezabilo nikoho :)

8. Motivace
Občas se mi vážně nechce, ale motivuju se. Můj cíl je kromě lepší postavy taky lepší fyzická kondice, která je podle mě mnohem důležitější, navíc naučit se sportovat je myslím vážně důležitý. Motivací mi je pár fitness tumblrů nebo se občas podívám na weheartit, což je skvělá stránka, zadejte heslo workout motivation, nebo fitness motivation, nebo něco podobnýho.


Jak se motivujete vy?
xoxo, P.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se vám můj blog?

ANO
NE

Komentáře

1 krasna-sluchatka krasna-sluchatka | E-mail | Web | 21. dubna 2014 v 18:50 | Reagovat

Musím říct, že to mám hodně podobně :33 Asi takhle nějak by ta moje rutina vypadala :)

2 liketeenspirit liketeenspirit | Web | 21. dubna 2014 v 19:11 | Reagovat

[1]: Wow, mám parťáka! :D :3

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama